Στηρίζει την τοπική αγορά αλλά με περιορισμένη συχνότητα και αγοραστική δύναμη ο κόσμος της Λαμίας σύμφωνα με το Δελτίο Τύπου και την έρευνα που πραγματοποίησε ο Εμπορικός Σύλλογος Λαμίας.
Αναλυτικά:
Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα, η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών
δηλώνει πως προτιμά να ψωνίζει από τα τοπικά καταστήματα.
Ωστόσο, η συχνότητα επισκέψεων περιορίζεται στη μία ή δύο φορές τον μήνα,για
παραπάνω από τους μισούς καταναλωτές , εξαιτίας του αυξημένου κόστους
διαβίωσης — ακρίβεια σε είδη πρώτης ανάγκης, ενέργεια, καύσιμα κ.λπ.
Σε αυτό το πλαίσιο, οι τοπικές επιχειρήσεις βρίσκονται αντιμέτωπες με:
– δυσανάλογη αύξηση του κόστους λειτουργίας σε σχέση με τη μείωση του τζίρου,
– υπέρμετρη και πολυεπίπεδη φορολογία,
– αθέμιτες πρακτικές ανταγωνισμού και άλλα διαρθρωτικά εμπόδια.
Όλα αυτά συνθέτουν ένα εκρηκτικό μείγμα επιβίωσης για τις μικρές και πολύ
μικρές επιχειρήσεις της πόλης.
Τα ευρήματα αναδεικνύουν την επιτακτική ανάγκη αλλαγής πολιτικής
από την κεντρική διακυβέρνηση:
– Άμεση αύξηση εισοδημάτων για μισθωτούς και συνταξιούχους.
– Παροχή «οξυγόνου» στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις με στοχευμένες
παρεμβάσεις που θα μειώσουν το λειτουργικό κόστος , θα ενισχύσουν τη
ρευστότητά τους και θα αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους .
Η τοπική αγορά της Λαμίας έχει θέληση, προοπτική και ανθρώπους που προσπαθούν.
Αυτό που χρειάζεται τώρα, είναι πράξεις — όχι άλλες διαπιστώσεις.






